Wednesday, 7 November 2012

Bubye Senior SK 1 TS 2012 !


& hai.Korang sihat ?Pertama sekali tekan >sini<.Wani sihat sikit je!Haha.Wani sihat sikit je sebab SENIOR kitorang dah tak ada tahun depan!Banyak kenangan Wani dengan diorang.Diorang lah yang dah buat Wani ketawa.Wani takkan lupakan diorang.Insya-Allah.Wani rasa tak nak bagi diorang pergi sekolah menengah!Haha!Terima kasih tau korang sebab dah buat Wani ketawa,bagi semangat dan lain-lain.Korang jangan lupakan Wani pula!Haha!Nak tahu siapa diorang ?Tengok lah benda yang gerak-gerak ni.Haha !Assalamualaikum!Bye! :)
 

                           Suka entry kali ini ?Like dan Komenlah !^^

3 comments:

  1. Wani,terharu sbb ko wat post untuk kami :') BTW, sampai bila2 aku takkan lupa kau.. hum..Bubye.. =(

    ReplyDelete
  2. Maceh Didi!Aku pun takkan lupakan kau!Insya-allah!Always la buat perjumpaa k ?
    Haha! :)

    ReplyDelete
  3. Hi dear! Wah best blog ni! ^^ Jom singgah saya pula.. http://www.aimisyahirah.com/2012/11/me-as-gypsy-girl-in-urban-street.html

    ReplyDelete